«Медіа Група Україна» протестує проти зовнішнього втручання в роботу 34-го каналу в період виборчої кампанії (ПОРУШЕННЯ ПРАВ ЗМІ)

опубліковано 8 жовт. 2014 р., 11:46 office ewgenus   [ оновлено 8 жовт. 2014 р., 13:08 ]

Холдинг «Медіа Група Україна» висловлює офіційний протест у зв'язку з незаконними, на його думку, діями з відключення дніпропетровського 34-го каналу і просить усі компетентні органи розібратися в ситуації і відновити дотримання закону. Про це йдеться в офіційній заяві холдингу.

 Як повідомляє холдинг, у вівторок, 7 жовтня, о 15:46 відбулося тимчасове (на 17 хвилин), а потім о 18:25 постійне відключення аналогового сигналу і о 18:35 цифрового сигналу дніпропетровського 34-го каналу. Фактично 34 канал повністю зник з мереж мовлення.

 Телеканал заявляє, що в нього немає технічних проблем з передачею сигналу, а редакція працює в штатному режимі і передає вироблений контент через ефірне обладнання по оптоволоконним каналам на Дніпропетровський радіотелевізійний передавальний центр (РТПЦ), де розташовані його передавачі. «Провайдери також підтверджують, що на каналах зв'язку проблем немає», - йдеться в повідомленні.

 На каналі стверджують, що всі питання про можливі технічні причини відключення керівництво місцевого РТПЦ переадресувало на заступника голови Дніпропетровської обласної державної адміністрації з внутрішньої політики Бориса Філатова.

 «Необхідно відзначити, що 6-7 жовтня керівництвом 34-го каналу було прийнято кілька дзвінків безпосередньо від заступника голови Дніпропетровської ОДА Б. Філатова і його помічників (Ірина Зайцева, Борис Брагинський). Головне питання, яке звучало - чому в ефірі 34-го каналу немає політичної реклами кандидата в народні депутати Бориса Філатова», - йдеться в заяві холдингу.

 У холдингу кажуть, що на дзвінки керівництво телеканалу відповіло: «На телеканал надходили неформальні запити про розміщення, а також передавався пакет документів для експертизи. Однак офіційного звернення про розміщення не надходило».

 Після цього, як заявляють у холдингу, 7 жовтня знімальна група 34-го каналу не була допущена на зйомку в будівлю Дніпропетровської ОДА, де була попередньо офіційно акредитована. «У телефонній розмові з керівництвом каналу, представник ОДА Б. Брагинський заявив, що й надалі знімальні групи 34-го каналу, не допускатимуться в приміщення ОДА, і в якості причини озвучив небажання каналу розміщувати рекламу кандидата», - йдеться в заяві холдингу.

 34 канал і «Медіа Група Україна» заявляють, що завжди працювали і продовжують працювати виключно в правовому полі, відповідно до вимог українського законодавства, дотримуючись редакційних стандартів. Колектив каналу та холдинг заявляють про «ознаки грубого зовнішнього втручання в роботу даного ЗМІ в період виборчої кампанії, і у зв'язку з цим висловлюють свій офіційний протест».

 «Ми вважаємо, що даний факт не може розцінюватися інакше як тиск і посягання на свободу слова в Україні. "Медіа Група Україна" вимагає розгляду даного питання всіма компетентними органами для повернення ситуації в правове поле», - йдеться в офіційній заяві.

 Раніше радник голови Дніпропетровської ОДА з питань інформаційної діяльності Борис Брагинський розповів у коментарі «Телекритиці», що знімальну групу 34-го каналу дійсно не пустили на вручення державної нагороди волонтеру Тетяні Ричковій.

 

«Наш замгубернатора Геннадій Корбан вручав орден княгині Ольги Тетяні Ричковій. Захід був камерним, кабінет пана Корбана невеликий, тому він попросив, щоб запросили кілька центральних каналів. 34 канал у цей список не потрапив. Вона прийшли, не отримавши запрошення. Якби вони особисто мені зателефонували, думаю, я б їх провів, але вони прийшли із запізненням на три хвилини, і вже йшло нагородження, тому пустити їх не було можливості», - сказав пан Брагинський.

 Він звернув увагу на те, що канал публічно ніяких претензій одразу після інциденту не висловив, а оприлюднив цю інформацію після того, як зник його сигнал.

 «Взагалі, у нас із 34-м каналом до останнього часу були нормальні робочі відносини. Вони не один раз зустрічалися з керівництвом ОДА, я сприяв в організації інтерв'ю з Філатовим, з Корбаном. Моя особиста версія - там відбувся особистісний збій між власниками каналу й окремими представниками ОДА. Наскільки я можу судити, зараз з ефірів 34-го каналу не сходять представники "Опозиційного блоку". Очевидно, на цьому ґрунті й відбулося непорозуміння», - припустив він.

 Тим часом заступник голови Дніпропетровської ОДА Борис Філатов на своїй сторінці у Facebook написав: «Місцеві телеканали, що обслуговують сімейку Вілкулів і "опозицію", впритул не помічали інших кандидатів, крім недобитків минулого. А зараз, коли в них абсолютно випадково перегоріли запобіжники і погасло світло - вони закричали про права журналістів. Права ми ваші захистимо, звичайно. І світло поремонтуємо».

 Коментуючи зникнення 34-го каналу з ефіру, директор Дніпропетровської філії Концерну радіомовлення, радіозв'язку і телебачення (КРРТ) Кирило Данилов повідомив «Телекритиці», що йдеться про технічні проблеми з доставкою сигналу оптоволоконними лініями. «Ніхто їх не вимикав. Версія про те, що є якесь замовлення на вимкнення 34-го каналу - це нісенітниця. Є проблема з доставкою сигналу по оптоволокну. Дуже скоро вона буде усунута», - сказав пан Данилов.

 Генеральний директор КРРТ Олександр Півнюк також повідомив «Телекритиці», що сигнал каналу не доставлявся до телецентру. Поки «Телекритика» готувала матеріал, пан Півнюк зателефонував і повідомив, що мовлення 34-го каналу вже відновлено, а причини зникнення з ефіру була в проблемі з оптоволоконними лініями.

 У прес-службі холдингу «Медіа Група Україна» наразі перевіряють інформацію «Телекритики» про відновлення мовлення каналу.

 Нагадаємо, що в місті Кривому Розі Дніпропетровської області з п'ятниці, 3 жовтня, відсутній в ефірі телеканал «Рудана», що належить Криворізькій міській раді (мером Кривого Рога є Юрій Вілкул). У Концерні РРТ пояснюють це проблемами з передавачем на телевежі.

 

«Телекритика»