Віталій Кличко подав до суду на «Деловую столицу»

опубліковано 3 жовт. 2014 р., 02:13 office ewgenus   [ оновлено 3 жовт. 2014 р., 02:13 ]

Київський міський голова Віталій Кличко звернувся до суду із позовом на газету «Деловая столица», що входить до складу видавничого дому «Картель». Про це мерповідомив на своїй особистій сторінці в Facebook.

 

За словами Віталія Кличка, його вчинок спровокували публікації «Деловой столицы», в яких критикується політика діючої влади Києва. «Останнім часом мене вражає той вал неправдивої інформації, яка розповсюджується про діяльність київської влади та про мене особисто. Інформації непідтвердженої ніякими фактами і документами. Кожного дня виливається нова порція бруду та маніпуляцій, «винаходять» приводи для провокацій», - написав пан Кличко.

 

Він переконаний, що «владу можна і треба критикувати, але аргументовано і маючи факти, а не придумувати і тиражувати брехливу інформацію». Тому Віталій Кличко «вирішив законними методами захищати свою честь та гідність» через «легенди про мої "жахливі подвиги"», які, за його словами, регулярно друкує «Деловая столица».

 

Як повідомив у коментарі «Телекритиці» шеф-редактор видавничого дому «Картель» Вадим Денисенко, поки що він не одержував офіційних документів, які би підтверджували факт позову Віталя Кличка до газети «Деловая столица». «Тільки [інформація у] Facebook. Тому поки що навіть не можу уявити, про що йде мова. І зі впевненістю сказати, що саме стало причиною для такого рішення, можна буде лише маючи позов на руках», - наголосив пан Денисенко.

 

Нагадаємо, в кінці серпня Вадим Денисенко заявив, що видавничий дім «Картель» перейшов у його власність. Наразі він самостійно керує компанією, поєднуючи обов'язки шеф-редактора видань «Картелю» з посадою редактора телеканалу «Еспресо.TV».

 

Як повідомляла «Телекритика», ВД «Картель» продали у березні цього року. У зв'язку з приходом нового власника частина колективу звільнилася.

 

Видавничу групу «Картель» було засновано у 2001 році. До її складу входять «Всеукраїнське передплатне агентство», мережа роздрібних продажів «Картель-преса», рекламні агенції, ділові видання «Деловая столица», «Власть денег» і портал depo.ua, а також глянцеве видання «Вокруг света».

 

Нагадаємо, восени 2013 року з'явилася інформація про продаж «Картеля» Сергію Курченку, але сторони цю інформацію заперечили. За кілька днів у газеті «Деловая столица» змінився головний редактор: видання залишила Інна Ковтун. Згодом стало відомо, що ПрАТ «Картель» вирішило придбати 25,03% власних акцій у народного депутата Олексія Федуна за 2 млн 60 тис. грн. Решта 74,97% акцій належить офшорній компанії «Інтершелп Лтд» з Белізу.

 

У березні цього року видання Hubs повідомило з посиланням на власні джерела, що компанію придбав мільярдер Олег Бахматюк, однак його прес-секретар цю інформацію спростувала. Кінцевими власниками проекту раніше були акціонери російської нафтової компанії «Лукойл» Вагіт Алекперов і Олексій Федун.

 

«Телекритика»