На одеських телеканалах є сюжети, що розпалюють етнічно-релігійну ворожнечу - Незалежна медійна рада

опубліковано 13 лют. 2018 р., 09:59 Головний редактор Інтернет-видання RUSKA PRATSYA   [ оновлено 13 лют. 2018 р., 10:00 ]
А1 і Gnews
За словами незалежного медіа-ради, розповіді про Аднан Ківан показує канали 1 і Одеса GNews (ТОВ «ТРК» Andser «» і ТОВ «ТРК» Сіті ТВ «») містять елементи zamovnosti і порушив заборону на поширення телебачення мови ненависті. Незалежна медіа-рада знайшла розпалювання ненависті в джинсового ділянці в Одесі відповідних каналів незалежних ЗМІ ради, опублікованій 13 лютого. У вересні 2017 року одеські телеканали транслюються сцени, головний герой був бізнесмен сирійського походження Аднан Ківан.Автори сюжету дав пан Кивана біографію, зі студентських днів. Тому вони кажуть, що Ківа кар'єра почалася з «voryu», який Ківан «Enter студент eschё долю.» Тоді він «знайшов» гроші арабських інвестиційних фондів, де умови фінансування демонстрації мусульманського благочестя і фінансування «який skazhut.» Таке фінансування повинно привести до розширення - перший економічний, політичний і релігійний. Слід зазначити, що гроші належать «zhelayuschym pereustroyt всього світу шаріату» ваххабитский та інформації Ківан початку Джихаду в Одесі. Пізніше в цій історії він говорить, що «клан Ківан» контролював ряд бізнес-області ( «nelehalnaya нафту, зброю, наркотики, kontrabandnиe tovarи») і готує грунт для революції в Сирії після приходу Башара Асада до влади. «Terrorystycheskaya Організація YHYL, zapreschёnnaya VO країна Всіх - це те, що svyazиvaet Аднан кивання і багаті фінансисти зі Сходу» - ця фраза звучить в повітрі; після того, як зелений прапор Ківан Kadorr групи, пов'язаної з просуванням радикального ісламу. Окремо, це називається «radykalnиm vahhabytom», чия діяльність «демонтаж фундаментів і будівництво української держави в Одесі lychnoy Kadorr Empire Group» і «prezyrayuschym і все, Всіх smotryaschym зі Сходу». Незалежна медіа-рада, щоб розглянути це питання на прохання регулятора, він виявив порушення заборони мовлення за підбурювання до ненависті. У доповіді в рамках сюжету зосереджується виключно на емоціях глядача звернути увагу, щоб посіяти страх у виникненні небезпечних ситуацій переглядач воєнізоване насильство в його / її області. Крім того, автори виділяють історії звернулися до терористів Ісламської держави ваххабізму, спрямованим на глядача як Ківан належать до цього релігійного меншості, і так поводитися, як веде себе ісламську державу. Автори також ігнорувалися професійними стандартами журналістики, не привів достатніх доказів, щоб довести тезу пана Кивана зв'язків з Саудівською Аравією, ваххабітами або членів ісламської держави; Ми не дали можливість поговорити з людьми, які мають іншу думку про діяльність г Кивана; непоодинокі факти та оціночні судження авторів. Це число може свідчити про порушення митного характеру сюжету і його застосування для чорного піару проти бізнесмена. Повний текст думки можна подивитися тут. Дивіться також порушено кримінальну справу за розпалювання національної ненависті газета «Czortków вісник» незалежного адвоката ЗМІ історії про Аднан Ківан в каналах одеських Нагадаємо, незалежний мовний рада є органом саморегулювання в засобах масової інформації, який включає в себе 15 членів - шановних журналістів та громадських активістів з великим досвідом роботи в засоби масової інформації. Склад засобів масової інформації, створених в наприкінці 2015 року п'ять медійних організацій - Центру з питань демократії та верховенства права, Інститут медіа «Інтерньюз-Україна», «Media Detector» і «Спільнота» Foundation. На додаток до надання консультацій експертів, для вирішення конфліктних ситуацій, незалежна медіа-рада дає рекомендації урядам та іншим зацікавленим сторонам з метою поліпшення регулювання в галузі засобів масової інформації. Голова незалежної медіа є глава секретар НВО «Медіадетектор» Наталія Лігачова - ЗМІ Адвокати Kindle гри (Центр розвитку демократії і верховенства закону) і Роман Головенко (Media Institute). Протягом першого року незалежного Ради mediayna прийняв 11 рішень про порушення dekomunizatsiynyh законодавства НТН, участь надіслати запис Вікторія Шилова телеканалу «Репортер» (Одеса), розбиваючи при висвітленні інформаційний пункт для біженців Яготин, дзвінкий «Подвійний довічний президент» серії «Не zarikaysya» критика «епізод» Slidstva.Info texty.org.ua онлайн трансляції телеканалів «Гамма» віщає з участю Петро Симоненко, реклама Мати Роза «» паші "і" Первак "проблема програми СКУ" відкритий мікрофон "Радіо" АКС " випуск програми «трафік від Kyvoyu» на телебачення і публікації Ньюсона в газеті «Дзеркало» матеріал Вадим Троян «Тиждень військового злочинця з фронту.» Крім того, рада незалежних ЗМІ підготували рекомендацію Національної ради з питань регулювання змісту. у 2017 році незалежної ради ЗМІ прийняло 10 рішень по розважальний контент і їх анонс STB телебачення ( «Jede п для всіх «» Battle Psych ICS «» Будинок на Папі »,« MasterShef ») про законність обмеження каналу ретрансляції" дощ "в Україні, мовленні» території zabluzhdenyy «виробництва каналу РЕН ТВ в Маріуполі, на трансляції відео документарні »Олесь Elder Mosca Час життя» на широкомовних програм "після того, як hrantoyidiv: спеціальну доповідь" канал "Україна" на сцені "Otbor суддів у Верховному суді: Хто vynovat процес srиve" в "Детальніше", щоб "Інтер" за змістом програм розваги і повідомлення на приставці TV, передача Release «відноситься до будь-якого» на телеканалі «Інтер» на 9 і 13 жовтня 2017 року по широковещательного каналу Ньюсон комітету журналу браузера з фінансових справах Конгресу наявність корупції в НБУ і передається «» телеканалу «112» документального фільму «Паспорт операції» в 2018 році, рік, незалежний адвокат Medi s рішення транслювати канал «АС: Кількості» повільним «Видавці kommayna» Transfer «під рушницею», а також рекомендації для пошуку і титрування експертів в області засобів масової інформації. «Медіадетектор»