ОБМЕЖЕННЯ В ЗМІ

Телеканали "Інтер" і "Україна" 5 днів розповідали в новинах про мандрівку нардепа Ляшка Україною

опубліковано 6 бер. 2018 р., 11:33 Головний редактор Інтернет-видання RUSKA PRATSYA   [ оновлено 6 бер. 2018 р., 11:34 ]

5 днів у новинах Інтера і каналу Україна
Через п'ять днів, чотири міста, два канали, один завдання. Що б не говорили про Олега Ляшка і його реклама завжди видатні творчі здібності. Починаючи з класичного 2012 року і закінчуючи сучасними подіями дуже мало інформації, що українські політики можуть конкурувати з ним, вибачте за каламбур, PR-радикал. В останній тиждень зими Олег Володимирович вразив не тільки зміст, а й формат. Лідер Радикальної партії відправився в турне по Східній Україні з їх найвідомішими хітами: популістськими і лобістськими олігархами. Спонсорство були канали Trips «Україна» і «Інтер». Харків канал «Україна» Олег Ляшко 20 лютого відвідав метро Харкова. Будівництво нових заводів в ньому, згідно з історією, відбувається завдяки зусиллям «радикалів». «Polytsyla досягнення Avto Євробанк виділив на будівництво 320 myllyonov євро», - говорить Олена провідний Cat. Це дуже цікава заява, враховуючи, що Кабмін схвалив проект будівництва, він повернувся в 2017 році схвалив кредит у розмірі 320 млн євро. Підписання відбулося в цьому році в присутності президента, кілька днів до угоди, підписаної мером Харкова. Більшість Eurobank запропонували повернути гроші в 2014 році, коли, за словами властей Харкова «два роки» Переговори йдуть до завершальної стадії. Коли його запитали, що логіка «радикал» відповідає Олег Ляшко Sample 11 грудня 2017 року: «[Підписання кредитних угод] стало можливим шляхом підрахунку бюджету в 2018 році в моїх поправках, щоб забезпечити державні гарантії для цього важливого будівлі.» Це може бути правдою, але ви повинні знати, що бюджет «безпека», прийнята 7 грудня і Рада міністрів схвалила кредит на 8 листопада. Для отримання додаткової інформації, Олег Ляшко naschedruvav в «Інтер» piarnyy іншу історію замість того, щоб поливати бруд Цугцванг П.Порошенко української тележурналістики замість сотень Небес Меморіал на «Інтер» Ляшко в той же день були присутні інші фінансовані за підтримки з боку «радикалів» об'єкт - школа №1. В оповіданні «Подробиці» від удару і пострілу з Харкова метро, ​​але менше. Основна тема матеріалу була зарплатою вчителів, «NABU сищики, судді, прокурори, хтось ще до 200 до 300 тисяч зарплати. Моє питання, чому вчитель отримують 5000 [...] буде робити що-небудь до цих підвищення заробітної плати ви «- обіцяє polityk.Ne знати, що він робить Олег Ляшко, але він каже, потрібно підвищити зарплати вчителів до 7-8 тисяч. Тільки сума, яку прем'єр-міністр уже оголосив, однак, «Подробиці», не кажучи вже про. Слід також зазначити, що подібна поїздка «радикальна» з'явилася у вересні, програма такої ж: ремонт школи в Харкові і обіцяє для вчителів. Запоріжжя Олег Ляшко 21 лютого в «Україні» продовжує надавати допомогу олігархам. Виступаючий Хелен Ivory описав ситуацію таким чином: «Купівля vertolёtov національний [...] стан в цьому році виділено грн 400myllyonov виробниче замовлення для двигунів poluchyl Запорізький завод.» Мотор Січ "[...] в pobиval підприємств ynytsyator доводиться на українському odderzhke виробник, лідер партії Олег Ляшко Radykalnoy. «Ідея полягає в тому, що в грудні 2017 року, компанія" Мотор Січ "за допомогою Олега Ляшка (це сказав) отримала замовлення на 400 мільйонів доларів на виробництво вертольота для CEO DSN є членом» свободи «В'ячеслава Богуслаєва, найбагатший депутат України. Два місяцями раніше угоду особисто скаржився Ляшко відсутність замовлень. «Radical» після візиту сказав, що в його честь обіцяв назвати вертоліт. що ж стосується нинішньої поїздки, але на цей раз глядачі дізналися з цього Ляшко «» Мотор Січ "український боєць готовий зробити [.. .] Україна може стати четвертою країною в світі, яка може зробити бійців своєї армії. «Ідея бійців, в минулому році написав велику частину» Сьогодні «вельми сумнівна, особливо з-за проблем з електронікою літака і їх вартості. Заява про четвертій країні які можуть виробляти їх - дивне брехня, тому що, як передбачуване FactCheck, по крайней мере, дванадцять національних в. Як правило, глядач тоді історія не отримала нічого, і «Мотор Січ» отримала ще один, на цей образ, за ​​допомогою Ляшко. У Маріуполі політика Маріуполь аварія сильно різнилися за розміром, залежно від каналу. На «Україна» на 22 лютого представив «Промисловий пакет реформ», які нібито складається з восьми законопроектів і призначених для «залікувати ukraynskuyu економіки, залучення інвестицій та бюджету napolnyt.» Підозрілі є той факт, що дві хвилини історії або журналістів або «радикал», як описано в деталях, ні в одній і тій же частині «пакета». З восьми законопроектів, оголошених в статті згадується лише «купити український» (те, що ми, міністри, експерти в області громадського сказав посол ЄС) і змінити звички: «Це було б Avto sиrё vиhodno ymportyrovat і hotovuyu Продукція - еksportyrovat.» Але було багато передвиборчих обіцянок і запевнень. Зверніть увагу, що сказав «пакет реформ» дійсно існує, оголошено більше рік тому член Віктора Галасюка політичних сил в жовтні дали його докладний зміст. Таким чином, «презентація» події можна назвати з натяжкою. Але сюжет був великий момент для любителів і комбінації Ляшко Ахметов. У ролі колишнього генерального директора заводу. Ілліч (завод Ахметов) веде Юрій Зінченко (голова виконавчого комітету радикальної партії). Але «Інтер» політика propiaryly порівняно невеликий об'єкт. «У Маріуполі почався avtobusnиy маршрут, Котор horozhane чекав 30-річний svyazhet Інтернет мікрорайону.» Курчатовський «s ostalnиm сад [...] Prokatylsya автобуси по новому маршруту і радикальний лідер Олег Ляшко«, - сказав політик провідний сам Катерина Лисенко чи ні. спостережуваний рівень «відкриття цього маршруту - один сто нових робочих місць з гідною заробітною платою, яка буде продовжувати рости» на Дніпрі Дніпро, очевидно, Радикальна партія бюджету грошей не колос, так Ляшко 23 лютого зустрівся з хлопчиком, який був bulinhu школи (тобто, історія ). Історія «Україна» була дуже концептуальний, майже повністю через політичним діалогом і матір'ю хлопчики. Вони обговорюють їх родичів на окупованих територіях Ляшко важке дитинство і як ми маємо справу з обставинами, але найкращий час повідомлення - коли обіцянку «радикальний», щоб відновити спокій в жінці Донбаської відповідає :. «О, будь ласка!» Як Aftershow будь-яка хороша «реальність» після поїздки прийшла до Олега Ляшка. обговорення в студії. Ведучий був провідний політик монологу «Україна» Олена кішка. Ці «радикальний» описують причини своєї поїздки (прибуток від людей, з енергією і отримати інформацію про їх життя) і узагальнювати новини тижня: похвала «Мотор Січ» планованої війна (о, будь ласка), законопроект просування «Купити українські» історії про метро . в Харкові Але з'явилися нові додатки, включаючи лобіювання Придніпровської ТЕС Ахметов: «Дніпровські tyes було вигідно, працюючи на власному вугіллі Коли вони почали імпортувати вугілля з Південної Африки, зниження рентабельності.» і тема Національного банку: «Ми вимагаємо, щоб Національний банк радикального зміни в економічній політиці «*** це краще для всіх нас» Дорога Фільм «розклад Олег Ляшко підсумовує парламентську сесію, з 20 по 23 лютого пишеться для роботи з виборцями. Але це не знімає питання про те, чому поїздка повідомив журналістам телебачення, тому що я не відомо, під час цієї поїздки не було. будувати метро Харкова на єврокредит з минулим роком, підвищенням зарплати вчителів вже давно про уряд грам «Мотор Січ» отримав свої гроші назад в грудні «пакет реформ», представленому в жовтні, а Маріупольський політик автобус і зустріч зі своїм бойфрендом просто не варто національних новин. Ці повідомлення не пов'язані з подіями, і Олег Ляшко прийняв в них участь. І коли журналісти говорять про що-небудь, вони не політики, вони працюють з виборцями.

На одеських телеканалах є сюжети, що розпалюють етнічно-релігійну ворожнечу - Незалежна медійна рада

опубліковано 13 лют. 2018 р., 09:59 Головний редактор Інтернет-видання RUSKA PRATSYA   [ оновлено 13 лют. 2018 р., 10:00 ]

А1 і Gnews
За словами незалежного медіа-ради, розповіді про Аднан Ківан показує канали 1 і Одеса GNews (ТОВ «ТРК» Andser «» і ТОВ «ТРК» Сіті ТВ «») містять елементи zamovnosti і порушив заборону на поширення телебачення мови ненависті. Незалежна медіа-рада знайшла розпалювання ненависті в джинсового ділянці в Одесі відповідних каналів незалежних ЗМІ ради, опублікованій 13 лютого. У вересні 2017 року одеські телеканали транслюються сцени, головний герой був бізнесмен сирійського походження Аднан Ківан.Автори сюжету дав пан Кивана біографію, зі студентських днів. Тому вони кажуть, що Ківа кар'єра почалася з «voryu», який Ківан «Enter студент eschё долю.» Тоді він «знайшов» гроші арабських інвестиційних фондів, де умови фінансування демонстрації мусульманського благочестя і фінансування «який skazhut.» Таке фінансування повинно привести до розширення - перший економічний, політичний і релігійний. Слід зазначити, що гроші належать «zhelayuschym pereustroyt всього світу шаріату» ваххабитский та інформації Ківан початку Джихаду в Одесі. Пізніше в цій історії він говорить, що «клан Ківан» контролював ряд бізнес-області ( «nelehalnaya нафту, зброю, наркотики, kontrabandnиe tovarи») і готує грунт для революції в Сирії після приходу Башара Асада до влади. «Terrorystycheskaya Організація YHYL, zapreschёnnaya VO країна Всіх - це те, що svyazиvaet Аднан кивання і багаті фінансисти зі Сходу» - ця фраза звучить в повітрі; після того, як зелений прапор Ківан Kadorr групи, пов'язаної з просуванням радикального ісламу. Окремо, це називається «radykalnиm vahhabytom», чия діяльність «демонтаж фундаментів і будівництво української держави в Одесі lychnoy Kadorr Empire Group» і «prezyrayuschym і все, Всіх smotryaschym зі Сходу». Незалежна медіа-рада, щоб розглянути це питання на прохання регулятора, він виявив порушення заборони мовлення за підбурювання до ненависті. У доповіді в рамках сюжету зосереджується виключно на емоціях глядача звернути увагу, щоб посіяти страх у виникненні небезпечних ситуацій переглядач воєнізоване насильство в його / її області. Крім того, автори виділяють історії звернулися до терористів Ісламської держави ваххабізму, спрямованим на глядача як Ківан належать до цього релігійного меншості, і так поводитися, як веде себе ісламську державу. Автори також ігнорувалися професійними стандартами журналістики, не привів достатніх доказів, щоб довести тезу пана Кивана зв'язків з Саудівською Аравією, ваххабітами або членів ісламської держави; Ми не дали можливість поговорити з людьми, які мають іншу думку про діяльність г Кивана; непоодинокі факти та оціночні судження авторів. Це число може свідчити про порушення митного характеру сюжету і його застосування для чорного піару проти бізнесмена. Повний текст думки можна подивитися тут. Дивіться також порушено кримінальну справу за розпалювання національної ненависті газета «Czortków вісник» незалежного адвоката ЗМІ історії про Аднан Ківан в каналах одеських Нагадаємо, незалежний мовний рада є органом саморегулювання в засобах масової інформації, який включає в себе 15 членів - шановних журналістів та громадських активістів з великим досвідом роботи в засоби масової інформації. Склад засобів масової інформації, створених в наприкінці 2015 року п'ять медійних організацій - Центру з питань демократії та верховенства права, Інститут медіа «Інтерньюз-Україна», «Media Detector» і «Спільнота» Foundation. На додаток до надання консультацій експертів, для вирішення конфліктних ситуацій, незалежна медіа-рада дає рекомендації урядам та іншим зацікавленим сторонам з метою поліпшення регулювання в галузі засобів масової інформації. Голова незалежної медіа є глава секретар НВО «Медіадетектор» Наталія Лігачова - ЗМІ Адвокати Kindle гри (Центр розвитку демократії і верховенства закону) і Роман Головенко (Media Institute). Протягом першого року незалежного Ради mediayna прийняв 11 рішень про порушення dekomunizatsiynyh законодавства НТН, участь надіслати запис Вікторія Шилова телеканалу «Репортер» (Одеса), розбиваючи при висвітленні інформаційний пункт для біженців Яготин, дзвінкий «Подвійний довічний президент» серії «Не zarikaysya» критика «епізод» Slidstva.Info texty.org.ua онлайн трансляції телеканалів «Гамма» віщає з участю Петро Симоненко, реклама Мати Роза «» паші "і" Первак "проблема програми СКУ" відкритий мікрофон "Радіо" АКС " випуск програми «трафік від Kyvoyu» на телебачення і публікації Ньюсона в газеті «Дзеркало» матеріал Вадим Троян «Тиждень військового злочинця з фронту.» Крім того, рада незалежних ЗМІ підготували рекомендацію Національної ради з питань регулювання змісту. у 2017 році незалежної ради ЗМІ прийняло 10 рішень по розважальний контент і їх анонс STB телебачення ( «Jede п для всіх «» Battle Psych ICS «» Будинок на Папі »,« MasterShef ») про законність обмеження каналу ретрансляції" дощ "в Україні, мовленні» території zabluzhdenyy «виробництва каналу РЕН ТВ в Маріуполі, на трансляції відео документарні »Олесь Elder Mosca Час життя» на широкомовних програм "після того, як hrantoyidiv: спеціальну доповідь" канал "Україна" на сцені "Otbor суддів у Верховному суді: Хто vynovat процес srиve" в "Детальніше", щоб "Інтер" за змістом програм розваги і повідомлення на приставці TV, передача Release «відноситься до будь-якого» на телеканалі «Інтер» на 9 і 13 жовтня 2017 року по широковещательного каналу Ньюсон комітету журналу браузера з фінансових справах Конгресу наявність корупції в НБУ і передається «» телеканалу «112» документального фільму «Паспорт операції» в 2018 році, рік, незалежний адвокат Medi s рішення транслювати канал «АС: Кількості» повільним «Видавці kommayna» Transfer «під рушницею», а також рекомендації для пошуку і титрування експертів в області засобів масової інформації. «Медіадетектор»

Канал «Україна» вважає російський серіал українським, бо він був придбаний в українського правовласника

опубліковано 29 січ. 2018 р., 11:27 Головний редактор Інтернет-видання RUSKA PRATSYA   [ оновлено 29 січ. 2018 р., 11:28 ]

серіал «Чужа доля», який вийшов в ефірі каналу Україна
Телеканал «Україна» у відповідь на прохання, він сказав, що «детектори ЗМІ», які показують «Іноземець долі» Анастасія Заворотнюк у головній ролі, який пішов в повітропровід 21 і 22 січня, були придбані на дисплеї відповідно до ліцензійної угоди з правовласником " SVP «українські і продукт каналу» Україна «говорить, що шоу» Alien доля «українське виробництво" відповідно до даних, наданих власником, як зазначено в сертифікаті оренди, серійне виробництво є продуктом України ", - йдеться в каналі відповіді. Канал також сказав, що шоу в ефірі в повітрі «Україна» в квітні 2017 та січня 2018. Recall «детектори ЗМІ» з власних джерел, ми дізналися, що шоу було знято в 2015 році і спочатку має іншу назву - «Alien мила» У серії «Іноземець мило» був знятий для телеканалу «Росія-1» в 2015 кінокомпанії «фільм студії двигуна.» Зйомки проходили в травні-липні 2015 року в Росії. Режисер фільму - Дмитро Фікс. Ролі виконуються: Анастасія Заворотнюк Олександр Бухаров, Анна Уколова та інші. На каналі серія «Україна» була випущена в неділю, 21 січня, о 17:00, а в понеділок, 22 січня, близько 13:50 під заголовком «Alien долі.» Сказав першого заступник голова Сергій Derzhkino Неретін, «детектор медіа» що агентство буде перевіряти серію «Alien долі» знову.

Україна має найнижчий показник фінансування суспільних медіа серед 45 країн членів Європейської мовної спілки - інфографіка

опубліковано 26 січ. 2018 р., 13:40 Головний редактор Інтернет-видання RUSKA PRATSYA   [ оновлено 26 січ. 2018 р., 13:41 ]

ЗВІТ Фінансування суспільних медіа ЄМС
Національна громадська телерадіокомпанія України має найнижче фінансування на душу населення серед усіх областей Європейської мовної спілки (European Broadcasting Union). Про це йдеться в доповіді служби EMS mediadoslidzhen 2017 г. «Фінансування громадських засобів масової інформації», що сайт «Суспільне мовлення» надав Департамент зі зв'язків з громадськістю та ЗМІ Національної громадської телерадіокомпанії України. Доповідь охоплює 64 організацій державної власності, забезпечення громадської mediaposluhy містить інформацію про державні mediaorhanizatsiyi 46 ринків в 45 країнах Європи і Середземномор'я. «Доходи соціальних засобів масової інформації на душу населення в країнах ЄВС в 2016 році в середньому 48,15 на рік або 4,01 євро на місяць. Розрахунок подушне фінансування забезпечує найкращу можливість для порівняння, однак, не виключає впливу всіх факторів, коли країни з дуже невеликі популяції оцінюються вище механічно від економії масштабу », - йдеться в повідомленні. Згідно ENI, основні ринки інвестицій в соціальній медіа на душі населення - низька, як у випадку з Туреччиною і Польщею. Ситуація в Україні викликає тривогу через низьке фінансування на душу населення серед усіх областей EBU: 0,29 євро за людину в рік. Найвищий рівень фінансування - Швейцарія - 180.7 євро на душу населення. Найбільш поширеним джерелом фінансування у 2017 році були громадські фонди (державний бюджет і державні субсидії, податки на товари і послуги та інших доходів населення), домінуючі в 29 з 56 країн-членів ЄВС (51,8%) і 22 з 45 ринків. У 2016 році вартість ліцензії становила близько 30 з 56 країн-членів Європейського мовного союзу (53,6%), але основним джерелом фінансування суспільного мовлення тільки 23 країн-членів ЄВС (41,1%). Тільки дві країни - Польща і Мальта - основне джерело доходу була соціальної реклама в ЗМІ (44,9% і 55,0% від загального обсягу операційних доходів, відповідно) і державні доходи склали 1.3 операційних доходів. У доповіді коротко, що ця цифра є вкрай низькою через труднощі в процесі збору внесків. Нагадаємо, що відповідно до ст. 14 Закону України «Про суспільне телебачення і радіомовлення України» фінансування ВАТ «Національної громадської телерадіокомпанії України» в 2018 році має становити не менше 0,2% від загального фонду державного бюджету України за попередній рік не менше 1,54 млрд грн (близько 43 млн. євро). Проте, державний бюджет на 2018 рік фінансової підтримки ПАТ «НГТУ» заклали тільки 776 мільйонів доларів, що в два рази менше, ніж кількість, необхідну законом. У доповіді говориться, що оцінка фінансування державних ЗМІ в порівнянні з обсягом економіки (в особі ВВП) забезпечує кращу порівнянність даних по країнам. У 2016 році фінансування соціальних медіа в середньому 0,18% ВВП EBU. ВВП, як правило, зростає швидше, ніж фінансування державних засобів масової інформації в більшості європейських країн. Як підкреслювалося в Європейський мовний союз відповідно до стандартів організацій навіть 43 млн. Євро - занадто низьке фінансування. EBU сказав, що плата за суспільне мовлення дешевше, ніж платне телебачення. «Середньомісячний дохід кабельного телебачення провайдерів від одного користувача в 2016 році в ЄС склав 30,20 євро, в той час як супутникове телебачення провайдерів - 31.50 євро (дані компанії IHS), - говориться в доповіді - У Великобританії, наприклад, щомісячна плата інші сім'ї з соціальної ЗМІ була 14,61 євро, в порівнянні з 67,10 євро для кабельних каналів преміум класу і платні 53.53 для супутникового телебачення в Італії, ставлення було також особливо впадає в очі :. ТВ вартістю 41,64 євро в середньому в 2016 році в порівнянні з тільки 6,17 євро на місяць з один домогосподарство для фінансування соціальних медіа. "сказала EBU, що покладає значні соціальні медіа в громадському доході відповідає особливому характеру і функції соціальних медіа. Через державні ресурси, соціальні медіа в меншій мірі залежать від короткострокового ринку або ймовірного управління диктуванням, ніж комерційні ЗМІ. Незважаючи на це, соціальні ЗМІ продовжують зазнавати впливу інших видів тиску і громадського джерела фінансування ставить їх під постійним контролем політиків і різних органів, які організовують їх фінансування. Державне фінансування соціальних медіа походження і робить їх відповідальними перед громадянами, які стоять на їх фінансування. Нагадаємо, що в 2018 році для розвитку суспільного мовлення в Україні, держава виділила 776 565 000 гривен, що майже в два рази менше, ніж в обсязі, передбаченому законом «Про суспільне телебачення і радіо України». Згідно із законом в цьому році довелося виділити громадськості 1000000000 534 мільйонів доларів. Проблема недофінансування створює значні перешкоди, а не тільки від суспільного мовника, але його щоденну роботу. Всі філії, крім «UA: Донбас» тимчасово знизилася майже на половину мови У зв'язку з цим, секретар наглядової ради Вадим Місто НГТУ вважає, що суспільне мовлення потребує поліпшення моделі фінансування, зокрема, пропонує один з існуючих спеціалізуватися податок такий .. так, що гроші зі спеціального фонду державного бюджету пішли на фінансування НГТА. Ця модель дозволить уникнути можливого політичного втручання в діяльність суспільного мовника. за його словами, робота з розробки можливих моделей фінансування буде завершена найближчим часом, і цей варіант буде представлений громадськості Примітка мови європейського Союзу. - один з найвпливовіших організацій в світі, яка об'єднує громадські мовники з 56 країн, а не тільки в Європі, але і за його межами станом на середину 2017 року громадських mediaorhanizatsiyi EBU працює 392 TV. каналів і 700 радіостанцій і понад 500 на місцевому радіо і вікна в повітря. Фото: Facebook-сторінка Європейської мовної спілки

Журналіст Парфьонов презентує у Києві свій новий документальний фильм знятий студією «Намедни»

опубліковано 2 лист. 2017 р., 13:51 Головний редактор Інтернет-видання RUSKA PRATSYA   [ оновлено 2 лист. 2017 р., 13:52 ]

Журналіст Леонід Парфьонов Намедни
Журналіст Леонід Парфьонов представляє в Україні третю частину документальної трилогії «п єврей» - «Кіно третього Після 1948 року народження," студія "Намедни" за підтримки "Genesis". 13-15 листопада - Леонід Парфьонов присутній в Києві третю частину свого нового документального фільму 13-15 листопада - Леонід Парфьонов даний час в Києві третю частину свого нового документального шоу в Києві, в якому ви можете побачити всі три частини фільму і зустрітися Леонід Парфьонов, Федорів Hub організував і провів в кінотеатрі «жовтень» з 13 по 15 листопада. . «У колишньої Російської імперії асимільованих євреїв особливо масивний і яскраві пішли від активної участі в дисидентському соціалізмі, щоб підтримати його в проекті фільму ми намагалися говорити про це з прикладами трьох поколінь євреїв - лідери, наукового, журналісти, співробітники служби безпеки, письменники, художники, виробники, підприємці, композитори, права людини. - мова сучасного екрану Сподівається, опублікували історичну панораму повірити відчай. - самий важливу історію нашого спільного двадцятого століття «, - пояснює він Леонід Парфьонов ідею картини. Перші дві частини трилогії, яка представила Федорів Hub в Україні восени минулого року і цього літа викликали жвавий інтерес публіки. Вітчизняна публіка позитивно відреагувала на документальні фільми і унікальну можливість поспілкуватися з автором, і в усіх містах, де відсів мали місце, було продано. 1948 рік «щоб почати» нову модель вибрана не випадково. У тому ж році був убитий глава КДБ Єврейського антифашистського комітету Соломона Міхоелса, який почався зі смертю нової ери у відносинах між радянським режимом і євреїв. Кампанія проти «безрідного Космополіт» готує новий державний антисемітизм. Це національно відомих суперзірок не було не менш: Ботвинник - майстер-шахіст, Райкіна - головний комік, Плісецька - головний танцюрист, Галича і Висоцького - основні барди. Без євреїв не може уявити собі тіньової економіки - «незаконне підприємництво», відповідно до якого з початку 1960-х років роблять смертні вироки. І з середини десятиліття починає трясти радянську систему і дисидентський рух - у нього є онуки єврейських революціонерів роблять те ж саме завзяття і мужність, як їх бабусі й дідусі - повалення царського режиму. І, нарешті, розпад Радянського Союзу поклав кінець «єврейського питання» в тому вигляді, в якому він знайшов останній радянське покоління. Фільм заснований на івент-хронік, використовуючи портрети, які є «живими» і оригінальні спецефекти, яскраві графічні і художні фільми. Парфьонов у своєму стилі показує і дає можливість дізнатися нову сторінку, здавалося б знати все біографії відомих євреїв.

1-5 of 5